ANYONE CAN PLAY
Linelight is an elegant, minimalist puzzle game set in a universe of lines. Its puzzles will awake your mind as the music flows through your body, gifting you a soft, relaxing euphoria. Linelight is for players of any age or level of experience.
Movement is your only interaction. Whether you’ve played hundreds of games or this is your first, Linelight will provide you an intuitive and rewarding experience.
Traverse through 6 worlds and over 200 unique puzzles, each new world loaded with variety and depth, a curious series of discoveries and surprise. A feast awaits players looking for secrets and greater challenges.
Prepare to be soothed and energized, wrapped in a blanket of calm and focus, whisked away by a soundtrack that will open your eyes and relax your entire body.
You’ll make unexpected friends along your journey. You’ll learn how to cooperate and overcome obstacles together. You will develop a relationship with bars of light without exchanging a word.