Little Busters! Converted Edition
Since its humble beginnings as a PC game, the "Little Busters!" visual novel has continued to evolve. In the past decade, we have seen spin-off games and console adaptations, as well as the release of comic, novel, and anime adaptations.
It's easy to see why; the underlying theme of friendship in this romantic adventure game has had players hooked from the very start.
Now, get ready to laugh and cry your way through the "Little Busters!" story as the game comes to Nintendo Switch!
Both English and Japanese text is available in-game (audio is Japanese-only). This option is not only available in the main game, but in the settings menu, and digital manual too, with the option to switch between the two whenever you like.
Don't worry if you come across a cultural reference you don't understand; you can check out their explanations in the "Busterpedia!"
Play in handheld mode with the Nintendo Switch Joy-Con controllers attached, or detach them and play with just the touch controls!
However, someone was there to lend him a helping hand—Kyousuke Natsume, the leader of a group of youths who called themselves the "Little Busters."
Through many happy hours spent with the Little Busters, slowly but surely, Riki's pain and loneliness began to fade.
While Riki and the other Little Busters have remained friends through the years, they now face brand new obstacles—job hunting, university applications, and thinking about their future!
Painfully aware that he only has a little more time left with his friends, Riki suggests they do all the things they won't be able to do in future.