Get in the game and become a Little League Baseball World Series CHAMP! Choose your team and showcase your skills as you compete through the bracket to see if you have what it takes to be named the Little League Baseball World Series Champion. Or, jump right into the action in an instant with Quick Play mode. Play with your friends for exciting local multiplayer tournament action for up to four players. Customize the rules, select your stadiums and teams, and see who wins it all!
Little League World Series Baseball 2022 gives you the ability to choose your style! Customize your team’s look, equipment, and batting style! Use Super Abilities like Slow Time and Bat Tank to turn the tide of the game to your favor. You can also earn player-boosting stickers that allow you to build the most powerful team!
Join the fun of Little League Baseball with Intense interactive plays that put you in command of executing incredible slides, catches, hits, and more to give your team the edge and bring home the win!