INTERACTIVE ENCYCLOPEDIA
Little Mouse's Encyclopedia is ideal for born explorers. Wandering around the lively boards, you’ll find animals and plants by yourself. Using a magnifying glass, you can reveal cards that contain interesting information and drawings.