Little Squire's Quests
Join Little Squire’s Quests to help our hero save the princess in the best pin rescue game. Your task is simple, just pull the pins, kill monsters, rescue the princess, collect treasure and complete the level.
The beautiful princess and treasure chests are waiting for you to rescue and collect, let's play now!
What are you waiting for? quick go download now and play Little Squire’s Quests – and begin your journey of the best pull the pins game today!