Little Triangle
Little Triangle is a side-scrolling action game. Button operations are simply walking and jumping. Complete the stages by defeating the unique enemy characters and bosses!
Contains Combat and Co-operation. Play the Combat mode to enjoy the different stages with friends! In Co-operation mode, a second player can help you complete the Story mode. Single-player mode will contain distinctive bits created specially for this mode.