Loco Motive
Welcome aboard the Reuss Express, a journey of a life-time derailed by an unexpected assassination.
On the eve of a landmark speech by the wealthy heiress Lady Unterwald, a straight-laced lawyer, a crime novelist-turned rookie detective, and an undercover spy find themselves embroiled in a murder, a mystery, and worst of all... an adventure!
Now stuck onboard a luxurious steam train, within stabbing distance of a cold-blooded killer, the race is on to prove their innocence once and for all!
■ Need a little nudge in the right direction? Telephone for assistance with an in-game hint call-line!
■ Fully Voice acted, with the slinky sounds of composer Paul Zimmerman (Space Haven)