Looped: Love at first sight
Looped is a short interactive story in which you solve mini-puzzles to progress a peaceful story about love, rockets, and time travel.
A black hole appears suddenly in a young woman’s living room. An unconscious man falls out. He opens his eyes and it’s love at first sight. Or is this the first sight?
“Looped” is based on the award-winning short film of the same name, with the film based on the short story appearing in the book Ouvertyr och andra sagor för nästan vuxna written by Thomas Costa Freté in 2022.