Loopindex
It's time to explore the virtual land of Loopindex! Its vast, uncharted lands are full of puzzles to solve! Play alone, or team up with a robo-friend, and use logic and timing to clear each area.
The difficulty will test your ingenuity as you explore the unique “loop mechanic” at the core of the gameplay loop.
You’ll take on levels full of traps and discovery, befriend virtual creatures, and even battle against cool bosses.