Lorelei and the Laser Eyes
A woman, summoned by an eccentric man to participate in a project in an old hotel somewhere in central Europe, becomes embroiled in a game of illusions, increasingly dangerous and surreal.
Now you are invited to fall into the same rabbit hole, in a non-linear mystery with an immense amount of handcrafted puzzles, constantly presenting you with new riddles to solve, each leading you closer to deciphering the enigma of Lorelei and the Laser Eyes.