After the Soulstone is stolen during an auction in the national museum, Claire and her helpers witnessed the revival of the terracotta army and its Emperor. The Emperor wishes to take over the world by awakening a dragon from the crater of a volcano, but our heroes have other ideas. Go on a journey through a country full of myths in the exciting casual strategy game Lost Artifacts: Soulstone.