How far would a father go to save his daughter's life? If his name is Fenton Paddock, very far: when the British Army scout learns of the kidnapping of his daughter Gwen during a mission at the Suez Canal in 1956, he and Nazi hunter Anna embark on a dangerous mission far beyond the Iron Curtain. Ultimately, not only does he have to prevent the Cold War from becoming a hot one, he is also faced with the choice of sacrificing his own life for that of his daughter.
Experience a classic point-and-click adventure with stunning 3D graphics, a high-octane story fully dubbed in English and German, varied tasks and puzzles, and a free choice of Joy-Con, controller, or touchscreen controls. Witness a fascinating story that will keep you enthralled for many, many hours.