Lost Lands: Dark Overlord (free to play)
Susan had just stepped away to answer the phone, but when she returned she saw something pulling her son Jimmy through a shimmering portal. It closed before she could pull him back. To save him, she must find a way to this other world. Before Susan lies a world that no one else has ever seen before... a world where magic is real and anything is possible. Find out who took Jimmy and what they want in Lost Lands: Dark Overlord!