Love Esquire
In Love Esquire, you're not a famous knight, but a good-for-nothing squire who's on a quest to find a partner. Getting the girl won't be easy though, since most of them are waaaay out of your league!
♡ 5 Dateable Heroines – Love Esquire's heroines are not just pretty faces! Each have their own unique ambitions, plots and secrets for you to uncover.
♡ Turn-based Combat – You may not be a decent squire, but you have a number of unconventional techniques to keep your needy knight alive. Taunt, cheer, heal, and loot your way to victory!
♡ Raise Stats – Git gud and become the ideal man by increasing your strength, charisma and intelligence. These traits not only affect your combat abilities, but also your relationships.
♡ Forge Relationships – Amp up your squirely charm by giving gifts and whispering sweet nothings to your love interests.
♡ Multiple Endings – What's waiting for your squire at the end of the journey? Be careful with those choices!