Love Palette - 恋色ぱれっと -
"Love Palette - 恋色ぱれっと -" is a visual novel game where the protagonist Takumi, who leads a fairly fulfilling school life, repeatedly goes on dates with the beautiful girls of the school to deepen his relationships and find a cute girlfriend.
A Bishojo Game released in 2015 under the "Yuki Ichigo Chocolat" brand has been reworked for the "PandaShojo" platform for players around the world to enjoy.
The protagonist, Takumi Jino, is a second-year student who enjoys his school life to the fullest.
They tease Takumi endlessly, but they're close enough that Takumi sometimes teases them too.
A friendly underclassman with a slightly disappointing physique, but still cute like a little sister.
Ever since Takumi showed her around the school building when she entered the school, she has taken a strange fascination with him.