<About>
With the exception of event screens, you side-scroll through the world around you.
Your goal is to enjoy your time off surrounded by nature as you nurture a hearty romance with the Amakusa sisters!
■You have 14 days of paid leave.Use it to cultivate your budding romance with the Amakusa sisters!
You have 14 days of paid leave to spend in the countryside where you were born and raised. There, romance awaits! Use your time to reconnect with the tsundere middle sister, the downbeat youngest sister, and the motherly eldest sister, all of whom you grew up with. Will you choose one...or maybe even all of them? A variety of endings await based on the choices you make!