Lovekami -Healing Harem-
Our story takes place in Kamimori City, a community deep in the mountains that is known among some people for one thing; the area is protected by a cursed goddess.
Cursed goddesses are known for spreading misfortune, but Kamimori City is protected by one.
Akira Manase has inherited a shrine in Kamimori City, and spent his days listening to the goddess' troubles.
One day, he helped one of the cursed goddesses, Yukari, and she fell madly in love with him, almost immediately proposing marriage.
However, there were goddesses other than Yukari who were also in love with Akira, and they were intent on staking their claim.
As the goddesses vie for his hand in marriage, Akira spends his days helping them solve their problems.