Lynn, The Girl Drawn On Puzzles
One day, the Goddess of Plague crept into a village and bestowed people her pest, smallpox.
His sister, the only family, heard of the Fox Orb and its mystical light that could cure the sick.
Journey with 「Lynn」 the beautiful and magnificent world of oriental art created by the Nine-tailed Fox!
Appreciate the unique beauty of the oriental aesthetics, and soundtracks containing both modern and traditional styles!