MACHI KORO With Everyone
MACHI KORO With Everyone is a digital board game that combines the classic analog board game Machi Koro, which was nominated for the Spiel des Jahres (German Game of the Year) in 2015 and has sold over a million copies worldwide, with its sister game Machi Koro: Plus into one package.
It can be played offline or online with up to 4 people, allowing you to enjoy the game not just with friends and family, but with players from all over the world.
Random Match - You can play with players from around the world matched randomly.