An inferno roars over a destroyed secret military base.
Super Mechs born of advanced science and modern weaponry battle in heavyweight run-and-gun mech shooter!!
The extraterrestrial invasion from the "Gogoh Army" has been crushed, and humankind is finally beginning to return to peace and prosperity.
But then, a powerful secret society known as the "Neo Roland Party" rises up and executes synchronized attacks across the globe plunging the world into chaos once again.