MEGA MAN BATTLE & FIGHTERS
■MEGA MAN BATTLE & FIGHTERS is now available via NEOGEO Pocket Color Selection! You can also play as different characters PROTO MAN, BASS, and DUO, each with their own distinct playstyles. Get your buster ready and jump into the world of MEGA MAN!
■Get straight to the action as you take on boss characters from the MEGA MAN games 1 to 7! Defeat a total of 40 bosses and put a stop to DR. WILY's plans for world domination!
■Character data can be obtained randomly by defeating enemies! Set out and collect all 36 types to fill up your own personal database!