Unlock Your Moment
Earn your call up from the minors to the big leagues and prove you’ve got what it takes at the top. Learn from the legends of the sport, take inspiration from their heroics and use it to improve your game. Hold your nerve when it matters and earn the right to be called World Series champions.
Celebrate and learn about baseball legends throughout the sport’s history. The Storylines mode transports you into baseball’s past to relive iconic moments of baseball’s unsung and unknown heroes. Experience career-defining moments through a combination of immersive gameplay that will educate and inspire you to make history of your own.
Lead your team to World Series glory as a team manager in Franchise mode. Experience new features providing more in-depth and dynamic gameplay from March to October.
Take control of your favorite team, focus on the key streamlined in-season moments and see if you can get to the Playoffs and beyond.