◆Create your own cute model with trendy fashion items!
Dress up freely with trendy items approved by the popular fashion magazine "Nicola" for middle school students!
Combine them with trendy hair and makeup to enjoy being stylish just like in real life!
In magazine work, experience everything from putting together outfits based on themes, to photo shoots and article layouts!