MONOBOT
Monobot is a 2D physics-based puzzle platformer where you take control of Monobot, a small entity caught up in a hostile world set in a dark, distant future. You must guide Monobot through his solo journey, unravelling puzzles to uncover the buried secrets of this dystopian world.