MX Nitro: Unleashed
MX Nitro: Unleashed invites you to blaze into motocross racing nirvana! Tear through new urban environments at blistering speeds including mean streets and a bustling subway system. Freestyle through the air with 55 death-defying tricks to earn Nitro speed boosts in your battles against new hardcore bosses. Crash your way through re-imagined levels packed with adrenaline-pumping ramps and obstacles.