Help Lucas MacGuffin (magician turned thief turned werewolf) sneak and smash his way through this fiendishly addictive comedy-puzzle-adventure. Winner of the Freeplay Award for Best Game Writing! With hilarious dialogue, charming hand-drawn art and huge replay value, it's perfect for seasoned adventurers and casual gamers alike.
As a human, Lucas is agile and cunning. Wolf Lucas would rather smash anything in his way. Only by transforming between the two forms and cleverly utilising both sets of skills will he stand any chance of lifting his curse.
And with the city's most powerful billionaire after his blood, a jaded Private Investigator on his (now-literal) tail and the rent long overdue, he'll need every ounce of ingenuity he manage.
From the award-winning indie developers behind Jolly Rover (Australian Game of the Year, 2010 Freeplay Awards), MacGuffin's Curse is a story brimming with humour, personality and heart.