Mad Age & This Guy
Mad Age & This Guy is a dynamic arcade game that combines many elements from the best classic games you remember and love.
You will meet a lot of enemies on your way through the world of caves, ice and villains' fortresses. Be aware of robots driven by most advanced steam technology and dozens of various traps! Get back the stolen plans and make evil lose again!