In the world after the Great War, you will take control of intimidating petrol beasts, each with their own unique weapons and gameplay mechanics. Upgrade your cars, then battle it out in Campaign mode or on one of the eight Custom Game maps! Invite a friend for local multiplayer versus! Can you survive the Mad Carnage?