A classic match-3 puzzle in which you have to connect yummy donuts in a line of three or more!
The rules of the puzzle are extremely simple, but the tasks become more and more difficult with each level. You need to match three or more donuts in a row to destroy them. Connect the donuts in a line and in a row and in a column and diagonally and destroy all the donuts!
The last levels are a real workout for the mind! Despite the complexity of the puzzles, the gameplay will allow you to escape from the daily routine. And don't forget the hints - they will help you solve the puzzle!