Magic Exposure - Yuri Visual Novel
When Bianca’s myth-busting father has to go away on a long trip, he asks his daughter to clean the house, especially the attic. But when she does, she finds an old camera and uses it to take lots of pictures wherever she goes. What could be a normal everyday experience turns upside-down when she notices that the pictures reveal spirits from the underworld.
Magic Exposure is a yuri visual novel with loads of unique character portraits, dialogue and backdrops to explore across its narrative about girls’ love in a furry fantasy world!