Magic Nations
Jump into the fantasy world of the Magic Nations card battle game. Grab your card deck and fight your opponents from all over the world.
Magic Nations is a card game which features the deployment of its troops in two rows and subsequent moves with its units until the opponent has no moves available or cards left!
Each of them has a unique set of features which make the gameplay different. Find your favorite race and become its master.