Magnus Trilogy
Magnus Trilogy is a series of three visually captivating and emotionally immersive visual novel games, each with its own unique narrative and hand-drawn graphics. The Trilogy invites players to explore the depths of the human psyche, confronting them with unsettling themes and thought-provoking storytelling.