Mahjong Stories: Vampire Romance
“Mahjong Stories: Vampire Romance” is an intriguing horror game full of magic mahjong puzzles and additional HOPA levels. Interesting characters, intricately woven plot, unexpected outcome and lots of mysteries – all this and many other things are waiting for you in this journey through the cursed graveyard! Do you have enough courage to visit a mansion of the ancient vampire and launch a challenge against him?