Mana Spark
Explore a dreadful dungeon and fight smart enemies that will plan and collaborate between themselves to defeat you.
EXCITING PROGRESSION: Be responsible for rebuilding and maintaining your guild's village. Meet new characters, choose your traps, your weapons and keep track of your discoveries and unlocked content.