Manual Samuel
An adventure game with a twist. Death’s deal means Sam must survive a day controlling his entire body manually. Breathing, blinking & driving, all these tasks fall to you.
Updated to take advantage of the Nintendo Switch Joy-Con features such as motion sensors & split Joy-Con support for 2 player co-op.