Marco & The Galaxy Dragon
The game will have multiple cartoon-style animation scenes incorporated into it. The fusion between visual novel story-telling and animation will allow you to experience the game in a whole new way.
This emotional story filled with both laughter and tears will surely carve a place for itself in your heart.