Marmoset
Marmoset is a mystery-filled survival game set a century after the events of World War III, a little 15-year-old Luna and her friend AI (Artificial Intelligence) Chimbra embark on a grand and dangerous adventure to reclaim their old home, the Caves of Marmoset, for without them the City of Marmoset can have its days numbered.