Mars Colonization Expedition: Survival Simulator
Welcome to Mars Colonization Expedition: Survival Simulator! Prepare to embark on an unparalleled adventure as you become the pioneering astronaut leading humanity's quest to conquer the Red Planet.
In Mars Colonization Expedition: Survival Simulator, the fate of humanity's future rests in your hands. Are you ready to leave your mark on the Red Planet? The journey awaits.