Mars Power Industries
Congratulations on your first tiny colony! Taking the post of Plumber/Electrician must be tough out there, we know how lonely it might get and you probably miss your family.
Don’t worry! We provide music. No silence in space. Studies show employees exhibit high degree of stress when surrounded by silence, so it is to be avoided. The pleasant soothing sounds of distant synth music will calm you right away… and continue calming you through the years… Imagine a spaceship slowly moving through endless black pudding, with no one on board but you and the lights. But the lights are broken. That's the point – please fix the lights!"