Mars Survivor
After an asteroid catastrophe, your rocket ship crash-lands in the wilderness of Mars. Explore the planet's mysteries, strategize your escape, and build a shelter to protect yourself!
Go on dangerous expeditions to gather intel and resources. Fight off hordes of alien creatures and save other survivors. Use their skills and knowledge to defend your base from a huge enemy attack!
Become the last man standing on Mars, navigate through the wilderness, and prove your survival skills!