Mary Skelter 2
The Nightmare continues in Mary Skelter 2! In this first-person dungeon crawler, play as fairy tale-inspired characters called Blood Maidens, each with deeply customizable character-specific classes. Balance between power and madness in turn-based battles with a blood-fueled transformation system, and escape a living prison while indestructible Nightmares give chase in real time.
This game also includes the first installment of the series, Mary Skelter: Nightmares.