Masky
Take part in annual grand costume ball. Dance to the mystic sounds and invite as many dancers as you can. Keep balance and watch out for special skills of other dancers’ masks. Explore different worlds through the magic doors. Unlock and upgrade unique masks - dance longer and longer, faster and faster!