Masquerada: Songs and Shadows
In the turmoil-ridden city of Ombre, religion holds no sway; only the songs sung of one’s deeds will carry an Ombrian’s legacy beyond death. To ensure their songs live on, the warring guildsmen of the city will go to sinister lengths to acquire Mascherines - masks that grant their wielders the power to channel the elements and cast destructive magic.
Explore the city’s chaos as the investigator Cicero Gavar, who was exiled for a crime against the state five years ago. Now summoned back to Ombre to solve the mysterious kidnapping of a diplomat, Cicero finds himself surrounded by doubtful and deceitful characters as he works to unearth a deeper conspiracy within the shadows of this Mascherine-mad city.