Math Fight - Multiplayer Game
Multiplayer games are in right now, and this is the best game to play with friends. It’s a fun mathematics game that pits two or more players against each other! Math Fight - Multiplayer Game you can play in solo mode, 2-player, 3-player, or 4-player mode. This kind of math game is what makes math fun. All you have to worry about is giving the correct answer for the equation faster than your opponent and your score will go up! Don't even think about lucky guessing - you lose 1 point for every wrong answer.
The game includes basic mathematical operations – addition and subtraction, multiplication, and division.