A warm summer day, Max comes home from school and finds his room in a mess. His little brother Felix is playing with his toys again! In anger, Max turns to his laptop and makes a search: “How to make your brother disappear”.
Max: The Curse of Brotherhood is a cinematic adventure filled with action-packed platforming and creative puzzle-solving. Armed with only a Magic Marker, Max must confront evil at every turn in a hostile and fantastical world in order to save his kid brother, Felix. Fortunately, the Magic Marker has the power to bend the elements and create magic objects that can help Max on his quest. Join Max on the greatest adventure of his life!