Maximillion Fortress
One of the two hostile kingdoms kidnaps the princess of the other kingdom and imprisons her in Maximillion's castle.
Our knight sets out to save the princess he fell in love with from the enemies and win her love and the praise of the king.
In order to unlock the characters, you must complete all the levels and save the princess in the last chapter.