Maximus 2
STORY Is a single, continuous shot. This hasn’t been done since the 80's, rather than simply cutting from one stage to the next, the players enter an animated transition to the next area, creating the illusion of a fantastic journey.
HEROES with their own roles and weapons. The tank, the wrestler, the magician, the outlaw, the healer and the ninja.
TEAMWORK If you work together, you survive. Players can revive a fallen teammate, support or heal them and gang up to juggle enemies off each other in the air.