McDROID
Upgrade your little farming robot into a BATTLE STATION, herd a flock of doggy bots, listen to giant lasers talking back at you, plant many many trees to cover the land with boosting bliss and collect outfits for your robot!
An original blend of Farming, Arcade and Tower Defense that will challenge your itchy trigger finger as well as make you want to pet those Furry Worms and drink Strawberry Juice.