McPixel 3
McPixel 3 is a mind-blowing save-the-day adventure that sees the titular wanna-be hero avert one disaster after another at every turn using unconventional yet entertaining methods of mayhem.
Avert one disaster after another at every turn using unconventional yet entertaining methods of mayhem including - but not limited to - summoning a spider-billionaire, having a BBQ in his pants, punching a T-Rex into outer space, peeing into sports cars, and kicking Fork Parker in the balls.
Avert one disaster after another at every turn using unconventional yet entertaining methods of mayhem including - but not limited to - summoning a spider-billionaire, having a BBQ in his pants, and punching a T-Rex into outer space.