Mechanic 8230: Escape From Ilgrot
Dive into the past of the post-apocalyptic world of Bifrostia and those who led it to ruin. Why do they want the RO-2 unit? Before you find that out, you need to make a daring escape from under their noses.
The rusted city of Ilgrot is not the best place to live. Especially, if you find yourself with the wrong droid, at the worst possible moment. Make a run for it and “point & click” your way to safety. Escape this devastated land!